Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Oula | użytkownik

imię i nazwiskoAleksandra Kulak adresWadowice zarejestrowany09.04.2010 @19:02:24 ostatnio na stronie28.07.2014 @15:59:53

Robię zdjęcia , bo lubię to robić . Proszę o uczciwą ocenę .

kontakt i statystyki
digarty111 komentarze186 posty na forum0

komputer / sprzęt
Nikon D3100

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Fiodorowna    05.10.2012 @13:58:58
Dobra, nastąpił jakiś progres. Sądzę, że lada moment będziesz cykać modowe foty, to wręcz pewne. Zabarwione pudrowo. Tak.
_______
(...) zupełnie przyzwoitą liczbę swoich naśladowców.
~KamilJakubJamroziak    15.09.2012 @00:16:27
Albo za mało ćwiczysz, albo zabierasz się od tego ze złej strony.
_______
are you watching closely?
~Fiodorowna    14.09.2012 @23:36:35
Miałam nikona, lecz podupadł, ponieważ jestem niedbała. Sądzę, że wyczucia się nie nauczysz. Czy nie widzisz, że Twoje portrety nadają się jedynie na symboliczne n-k?
_______
(...) zupełnie przyzwoitą liczbę swoich naśladowców.
~Fiodorowna    14.09.2012 @23:24:14
Dlaczego takie nędzne dzieci mają nikony, a ja mam HTC i Smienę? No po prostu - ssie foliówkę. Jest niefajny / do dupy.
_______
(...) zupełnie przyzwoitą liczbę swoich naśladowców.
~Fiodorowna    14.09.2012 @23:15:43
Cały Twój digart ssie, serio.
_______
(...) zupełnie przyzwoitą liczbę swoich naśladowców.
~amatorka241    25.08.2012 @17:30:24
A bys mogła dac mi kom do nowego bo bardziej mi zależny niz na starych wpisach
_______
ZAPRASZAM DO MOJEJ NOWEJ FOTOGRAFII

OCEŃ SZCZERZE
~Klimas    14.08.2012 @13:26:41
dzięki bardzo za wizytę pozdrawiam
PS: co do obrony to nie ma za co
_______
Zapraszam do siebie. Nie dziękuj oceń mnie... lecz gdy oceniasz oceniaj szczerze...
~Angela15    18.02.2012 @19:18:57
Dzięki za info, jak będzie ciepło to na pewno wypróbuję, bo efekt jest mega:D
~Angela15    17.02.2012 @21:01:20
ciekawe prace ,mogę poobserwować?
~maszaes    30.11.2011 @13:59:24
mówisz, że warto się pomęczyć dla takiego efektu? hehehe powiem Ci, że znam to z autopsji, więc zgodzę się z Tobą.
Poobserwuje bo ciekawie u Ciebie
~NewNec    28.10.2011 @22:55:50
cwicz cwicz nie poddawaj sie
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt